banner_gbo_lviv
Що таке турбіни і для чого вони потрібні? PDF Друк e-mail
Понеділок, 06 червня 2016, 00:00

turbina-lvivОсновне завдання турбін - це підвищення потужності двигуна автомобіля. За допомогою турбіни можна значно підвищити потужність авто.

Зараз підвищити потужність автомобіля можна за допомогою: чіп тюнінгу двигуна, розточення циліндрів, застосування фільтрів нульового опору, полірування впускного / випускного каналів, установки балонів закису азоту. При використанні даних технічних змін можна непогано підвищити потужність авто у Львові. Істотно ж підвищити потужність автомобіля можливо при використанні турбін.

Принцип роботи турбіни.

Принцип роботи турбокомпресора простий: через випускний колектор відпрацьовані гази потрапляють в корпус турбіни, в якій встановлено турбінне колесо, яке приводиться в рух. На одній осі з турбінним колесом встановлено компресорне колесо, яке в свою чергу стискає повітря і падаёт його в впускний колектор двигуна. З усього цього випливає, що обороти турбіни дуже високі і безпосередньо залежать від потужності двигуна, швидкість обертання турбіни досягає 150.000 оборот в хвилину і більше.

При використанні турбіни, в двигун надходить повітря під високим тиском, що дозволяє збільшитися потужності автомобіля по відношенню до обсягу двигуна і кількості палива.

Найбільш ефективними є турбокомпресори високого тиску. Відмінність в конструкції від звичайних турбін в тому, що турбіни підвищеного тиску мають клапан, який усуває надлишковий тиск на високих оборотах.

Так само більшість турбокомпресорів оснащені интеркулером. Основне завдання інтеркулера - охолодження повітря. Так як турбіна працює на великих оборотах, повітря в ній нагрівається, тим самим знижується вміст кисню і щільність повітря. Интеркулер справляється з цією проблемою.

Однією з проблем турбін завжди була невелика затримка реакції (інерції), але зараз ці недоліки вже практично усунені. З появою двох паралельно розташованих турбін, одна з яких призначена для роботи на високих оборотах, інша на низьких, інерція турбіни була значно зменшена. Так само, з'явилися турбіни, в яких стало можливо змінювати кут нахилу ротора, що в свою чергу так само дозволяє боротися з проблемами пов'язаними із затримкою в реакції. Добре зменшена інерція в турбокомпрессорах з керамічними лопатями ротора, за рахунок того, що вага їх менше ніж у стандартних аналогів.

Для того щоб турбіна на вашому автомобілі пропрацювала довше, потрібно дотримуватись таких правил:

Під час проводите перевірку повітряних і масляних фільтрів.

При запуску двигуна, рекомендується протягом хвилини потримати його на холостих обертах при мінімальному натисканні педалі газу.

Використовуйте двигун і обладнання в такому режимі, щоб не вкорочувати термін служби турбокомпресора.

Турбіна є невід'ємною частиною безлічі двигунів, і справжні цінителі потужності розуміють, що без турбіни нікуди, тим більше ті, хто любить поганяти на швидкості.

Переваги турбокомпресорного двигуна.

Співвідношення "маса / потужність" у двигуна з турбокомпресором вище, ніж у атмосферного.

Двигун з турбокомпресором менш громіздкий, ніж атмосферний двигун тієї ж потужності.

Крива крутного моменту двигуна з турбокомпресором може бути краще адаптована до специфічних умов експлуатації. При цьому, наприклад, водій важкої вантажівки повинен буде набагато рідше перемикати передачі на гірській дорозі, і саме водіння буде більше "м'яким".

Двигун з турбокомпресором майже несприйнятливий до значної зміни висоти, тоді як атмосферний на великій висоті втрачає потужність.

Двигун з турбокомпресором забезпечує краще згоряння палива. Підтвердженням тому служить зменшення споживання палива вантажівками на великих пробігах.

Оскільки турбокомпресор поліпшує згоряння палива, він також сприяє зменшенню токсичності відпрацьованих газів.

Двигун, оснащений турбокомпресором, працює більш стабільно, ніж його атмосферний аналог тієї ж потужності, а будучи меншим за розміром, він виробляє менше шуму. Крім того, турбокомпресор грає також роль своєрідного глушника в системі випуску.

Експлуатація і сервіс турбокомпресора.

Турбокомпресор працює в важких умовах: висока температура відпрацьованих газів і велика частота обертання валу. Масло, що подається в турбокомпресор для змащення й охолодження, забирається з масляної системи двигуна, необхідно, щоб воно було завжди чистим і відповідало вимогам, що пред'являються виробником двигуна.

Турбокомпресор протягом експлуатації не вимагає додаткового догляду і обслуговуванню не підлягає. Капітальний ремонт турбокомпресора проводиться одночасно з капітальним ремонтом двигуна.

Термін служби турбокомпресора збігається з терміном служби двигуна, якщо тільки немає інших вказівок в інструкції по користуванню двигуна / транспортного засобу, наданого виробником двигуна / транспортного засобу.

Без необхідності не проводите демонтаж турбокомпресора.

Не проводьте на турбокомпресорі ніяких ремонтів і змін, а також регулювань механізму перепуски газу.

Установку турбокомпресора проводите згідно з інструкцією по установці або довірте цю роботу спеціалізованому ремонтному підприємству, яке має ліцензію на даний вид виконуваних робіт.

Керуйтеся рекомендаціями, даними в інструкції з обслуговування двигуна / транспортного засобу, виданої виробником двигуна / транспортного засобу.

Проводьте заміну масла відповідно до рекомендацій виробника двигуна.

Проводьте заміну / обслуговування обладнання для очищення масла відповідно до інструкцій виробника двигуна.

проводите правильний контроль тиску мастила відповідно до інструкцій виробника двигуна.

Проводьте правильний контроль / заміну обладнання для очищення повітря відповідно до інструкцій виробника двигуна.

Пошкоджені трубопроводи подачі і стоку олії, або пошкоджені трубопроводи, приєднані до впуску / випуску турбіни, негайно замініть.

Не давайте високе навантаження двигуна відразу після запуску. Проводьте запуск на режимі холостого ходу. УВАГА: Перед зупинкою двигуна з турбокомпресором не можна робити перегазовку. Необхідно перейти на холостий режим роботи двигуна, дати попрацювати на ньому 2 хвилини і потім тільки зупинити двигун.

Ремонт турбокомпресора можливий тільки в умовах спеціалізованої майстерні кваліфікованим персоналом.

Обслуговування турбокомпресора.

Якщо автомобіль потребує ремонту, а всі ознаки вказують на те, що проблема виникла в турбокомпресором, важливо точно встановити, пошкоджений турбокомпресор чи ні. Щоб новий турбокомпресор, встановлений замість несправного, працював довгий час, необхідно дотримуватися наступних правил:

містити турбокомпресор в чистому вигляді;

регулярно перевіряти герметичність з'єднань повітряного тракту перед турбокомпресором і за ним, при необхідності підтягнути хомути;

регулярно перевіряти герметичність з'єднань трубопроводів підведення і зливу масла турбокомпресора;

не допускати тривалої роботи дизеля на холостому ходу, щоб уникнути насасиванія мастила в компресор, так як в режимі холостого ходу можливо розрідження в корпусі компресора.

УВАГА: При роботі в умовах сильної запиленості (оранка, прибирання та ін.) Необхідно щодня продувати стисненим повітрям фільтруючий елемент фільтра повітря.

установка турбокомпресора

Щоб бути впевненим у якості придбаного нового турбокомпресора, рекомендується купувати його у офіційних дилерів виробника.

Перш за все, необхідно з'ясувати причину поломки старого турбокомпресора. Огляньте систему впуску та систему випуску турбокомпресора, щоб переконатися у відсутності сторонніх предметів, включаючи частки прокладок. Майте на увазі, що дрібні частинки можуть викликати серйозні пошкодження ротора, якщо вони потраплять в робочу зону при роботі на великих оборотах. Переконайтеся, що всі пилозахисні ковпачки видалені з турбіни. При установці на двигун переконайтеся, що бруд або сторонні предмети не потраплять в порожнині турбокомпресора.

При установці нового або відремонтованого турбокомпресора на двигун, повинна бути проведена заміна масла і масляного фільтра. Ми також рекомендуємо перевірити повітряний фільтр і замінити його, якщо це необхідно. Використовуйте тільки мастильні матеріали, рекомендовані для турбодвигунів.

Необхідно використовувати тільки нові прокладки для ущільнення повітряної системи і під'єднання вихлопу до турбокомпресора. КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ використання ущільнюючої з'єднувати СОСТАВІВ (герметик) ДЛЯ УЩІЛЬНЕННЯ ОЛІЙНИХ КАНАЛІВ. Перевірте лінію подачі масла і дренажні трубки на відсутність пошкоджень і звужень перерізу, деформацій або будь-яких інших сумнівних ознак. Якщо є які-небудь сумніви, то замініть деталі. У деяких випадках трубки необхідно міняти.

1. Встановіть турбокомпресор на двигун. Не використовуйте герметики на вхідному отворі і вихлопному фланці турбіни. Всі болти (гайки) кріплення турбокомпресора повинні бути затягнуті моментами, зазначеними в технічній документації на двигун.

2. Заповніть вхідний отвір масляного каналу чистим моторним маслом перед підключенням трубки подачі масла до турбокомпресора. Кілька разів вручну проверніть крильчатку, щоб масло потрапило на підшипники. Повторіть дану операцію, поки масло не потече з отвору масляного каналу.

3. Перед підключенням шланга зливу масла проверніть двигун до отримання стійкого потоку масла з каналу дренажу, таким чином, запобігаючи масляне голодування турбокомпресора при запуску двигуна.

4. Перед запуском двигуна необхідно відключити подачу палива і прокрутити двигун стартером протягом 20 ... 30секунд, для того, щоб заповнилася масляна система.

5. Дайте попрацювати двигуну на оборотах холостого ходу принаймні три хвилини після установки турбокомпресора. Це запобіжить пошкодження підшипників та буде достатнім для того, щоб видалити залишкові забруднення із системи змащення і корпусу підшипника.

6. Перевірте відсутність витоків масла, охолоджуючої рідини, вихлопних газів і повітря. Турбокомпресор - високоточний механізм, виготовлений з дуже жорсткими допусками. Щоб забезпечити довговічну і оптимальну роботу, потрібно дотримуватися рекомендованих виробником сервісу та обслуговування.

7. Одночасно з ремонтом турбіни необхідно замінити каталізатор або його видалити. Забитий каталізатор призведе до поломки турбокомпресора.

8. Після капітального або поточного ремонту мотора рекомендований зробити першу заміну масла після 100 км, друга заміна масла після 1000 км. Попередження!

Категорично забороняється обертати вал турбокомпресора без масла !!

Забороняється на працюючому двигуні перекривати вхід повітря в компресор - це призведе до поломки турбокомпресора!

ПРИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ: При експлуатації необхідно дотримуватися наступних правил:

не можна глушити двигун після роботи під навантаженням. Необхідно дати двигуну попрацювати на холостому ходу 20 .... 120 секунд в залежності від навантаження

необхідно уникати різких прискорень на холодному двигуні

забороняється експлуатація двигуна без повітряного фільтра, так як можуть бути пошкоджені лопатки турбокомпресора

забороняється експлуатація двигуна з рівнем масла нижче мінімуму

Регулярно (згідно з вимогами до експлуатації автомобіля) необхідно міняти масло і масляний фільтр. Якість масла і масляний фільтр повинні відповідати марці автомобіля і двигуна. При експлуатації двигуна особлива увага повинна приділятися системі вихлопу і каталізатору. Підвищений опір вихлопних газів призводить до передчасного виходу турбокомпресора з ладу.

Використання неоригінальних або відновлених турбокомпресорів

Купуючи відновлений турбокомпресор у дилера, чому б вам не подумати про придбання нового турбокомпресора. Компанії, що продають відновлені турбокомпресори, як правило, пропонують гарантію і всілякі запевнення про якість продукту лише для того, що б здійснити операцію.

Проблема з відновленими турбокомпресорами полягає, як правило, в використанні неякісних і неоригінальних запчастин. Щодня турбокомпресор піддається високим температурам і напрузі, що призводить відновлений турбокомпресор при використанні неоригінальних запчастин в небезпечне руйнує зброю не тільки для автомобіля, але і для його власника. На жаль, зараз не доводиться говорити про порядність ремонтних майстерень, які всіляко намагаються знизити свої витрати на матеріали. Так як якісно відновлений турбокомпресор з оригінальними запчастинами наближається до ціни нового.

Оригінальні турбіни виготовлені з матеріалів найвищої якості, відновлені турбіни виготовлені з повторно використовуваних компонентів. Будь-яка спроба відновити турбокомпресор і використання змінних деталей пов'язана з труднощами через технічну складність турбін і призводить до потенційних серйозних проблем, таким як:

Конфлікт з системами управління двигуна;

Низьке значення потоку / тиску погіршують реакцію турбокомпресора і загальну продуктивність;

Підвищення вихлоп CO2;

Перенасичення паливом горючої суміші, що призводить до нагрівання до надмірно високих температур, що може пошкодити як турбіну, так і двигун;

Високі значення потоку / тиску, що призводять до перевищення допустимої швидкості обертання валу турбіни, розриву крильчатки і пошкодження двигуна;

Надмірний наддув двигуна викликає його фізичне пошкодження.

Купуючи відновлені, або підроблені турбокомпресора ви зменшуєте потужність двигуна, збільшуєте витрата палива і зміст CO2 у вихлопних газах.

При необхідності заміни турбіни використовуйте тільки оригінальні турбіни!

 
Увага Акція

Акція від СТО "КБ"
Всього за 299 євро - встановлення ГБО 4
встановлення гбо львів

Наша адреса

Головний Офіс та СТО:
м.Львів, вул. Городоцька 207

автосервіс на карті, Львів

AudiBMWChevroletFordHondaHyundaiKIALadaDaewooMazdaMercedes-BenzMitsubishiTOYOTAVolkswagenOpelSkoda