banner_gbo_lviv
Діагностика, ремонт паливного насосу у Львові PDF Друк e-mail
Середа, 03 серпня 2016, 00:00

nasosПаливний насос - серце автомобільного двигуна

Для безперебійної роботи двигуна на бензині, з системою управління на мікропроцесорах, важливе значення має технічний стан паливної апаратури в цілому, і паливного насоса зокрема. Для інжекторних двигунів використовують два види насосів, які розрізняються місцем розташування на автомобілі. Існують зовнішні, які кріпляться до рами або кузова автомашини, і заглибні, розташовані в паливному баку. Паливний насос може бути як відцентровим, так і роторним.

Паливні насоси за місцем розташування

Виносної або зовнішній насос, що встановлюється на рамі або кузові машини, є пристроєм, що володіє автономністю. У цьому насосі з'єднуються двигун, що працює від електрики, і безпосередньо сам відцентровий роликовий насос. У насоса є зворотний клапан, що запобігає витікання палива з насоса в неробочому стані. До того ж на ньому встановлений запобіжний клапан-редуктор, який не дозволяє підвищуватися тиску в системі понад норму.

Паливний занурений насос, що встановлюється в баку, відноситься до роторного увазі насосів з лопатями. На сьогоднішній день ця паливна насосна техніка користується хорошим попитом. Установчий комплект насоса містить такі компоненти: фільтрувальні елементи, лампочку і датчик-покажчик рівня палива, демпфера, бензопровід, електропровід. Як і зовнішній насос, занурювальний складається з електромотора і помпи. Для оптимальної працездатності насоса в відцентрової частини бажано мати мінімальні зазори. При обертанні деталі можуть приходити в зіткнення один з одним, але паливо, що проходить всередині насоса, надає змазує вплив. Дія насоса вхолосту, без палива, категорично протипоказано для нього.

Основні неполадки паливного насоса

До частим неполадок насосів і топлівопроводних систем можна віднести підвищений або понижений тиск в паливній системі.

Причинами низького системного тиску є: закупорка фільтрів, зношеність крильчатки насоса, неполадки в клапані-редукторі, перебої в роботі електродвигуна. При цьому спостерігається зниження потужності двигуна, а також поява ривків і провалів в його роботі. Наприклад, зношена з яких-небудь причин крильчатка не може створити оптимального тиску палива.

Підвищений тиск найчастіше з'являється при великій витраті палива, що виражається в появі нагару на свічках. Велике скупчення паливного нагару між електродами, службовцями для проскаківанія іскри, призводить до провалів, найчастіше в самий момент розгону.

Контроль справності паливної системи і самого паливного насоса проводиться перевірочними випробуваннями тиску, укупі з регулюючим пристроєм тиску і зворотним надходженням (оптимальний діапазон 280-310 мПа) або без них (оптимальний діапазон 300-320 мПа). Через те, що система управління не вимірює кількість палива, а тільки робить його розрахунок, то стабільність тиску в паливній системі має найважливіше значення.

Паливне реле

Включення електричного мотора паливного насоса здійснюється за допомогою універсального реле, яке до того ж розвантажує контролер. При запуску запалювання запускається насос. Якщо протягом 2-3 хвилин не розкручується колінчастий вал двигуна, то реле, і відповідно сам насос, відключаються контролером. Якщо ж при запуску запалення не запускається насос, то слід перевірити запобіжники і спрацьовування самого реле. Якщо запобіжники в порядку, а реле не працює, то неполадки шукаються в електричному ланцюзі або в контролері. Якщо ж реле спрацьовує, але насос не качає, то слід розбиратися в електричного кола, що підключає паливний насос.

На принциповій схемі можна побачити всі необхідні вводи-виводи для включення реле управління, що використовуються для взаємодії з контролером. Перевірочні дії ланцюга здійснюється шляхом замикання між собою вивідних контактів 30 і 87, що має привести до запуску насоса. Якщо цього не сталося, то це може означати неполадки в насосі, неякісні контакти, порив в проводці від реле до насоса або в проводі-мінусі. В цьому випадку слід перевірити насос на наявність мінусового і плюсового входу. Електричні контакти погружаемого насоса ревізується між проводами більшого перетину, так як по ним відбувається електроживлення насоса.

 
Увага Акція

Акція від СТО "КБ"
Всього за 299 євро - встановлення ГБО 4
встановлення гбо львів

Наша адреса

Головний Офіс та СТО:
м.Львів, вул. Городоцька 207

автосервіс на карті, Львів

AudiBMWChevroletFordHondaHyundaiKIALadaDaewooMazdaMercedes-BenzMitsubishiTOYOTAVolkswagenOpelSkoda