banner_gbo_lviv
Форсований або тюнінгований двигун: визначаємо "за" і "проти" PDF Друк e-mail
Середа, 05 жовтня 2016, 00:00

forsРев двигунів і стрімко летить під колеса сіра стрічка шосе. Турботи і проблеми залишаються позаду, а попереду - лише шалений драйв .... Хто з автолюбителів відмовиться від цього? Але часто після придбання автомобіля виявляється, що заявлених в техпаспорті кінських сил недостатньо, щоб відчути себе господарем смуги. Тому власники «залізних коней» всіма способами намагаються змінити їх технічні характеристики в бік збільшення.

Виконані правильно, такі роботи мають успіх, враховуючи, що завод-виробник завжди залишає невеликий «запас міцності» для двигунів внутрішнього згоряння. Залишається тільки визначитися, на які витрати готовий піти кожен з автовласників для отримання справжнього драйву.

Форсуємо двигун

В принципі, всі роботи з форсування ДВС можна розділити на 5 груп:

- Збільшення робочого об'єму.
- Зниження механічних втрат.
- Оптимізація процесу горіння паливної суміші.
- Збільшення компресії.
- Збільшення наповнюваності циліндрів.
   
У першому випадку поставлена ​​мета досягається шляхом виконання таких операцій, як заміна коленвала, збільшення діаметрів циліндрів (можуть виконуватися одночасно). При цьому, природно, потрібна заміна або адаптація шатунів і поршнів. Як і практично будь-яке втручання в конструкцію ТЗ, ці роботи мають «побічні ефекти», основними з яких є зниження жорсткості блоку циліндрів, збільшення витрати масла (особливо актуально для вітчизняних машин) і падіння ККД двигуна в цілому.

В процесі роботи двигун несе відомі втрати при терті (головка блоку циліндрів), насосні втрати і втрати при приводі допоміжного обладнання. Їх можна уникнути в такий спосіб: збільшити довжину шатуна і одночасно полегшити його верхню головку, отбалансировать колінвал. Слід також підвищити передавальні числа механізму ГРМ. Але щоб відчути при цьому помітні зміни в динаміці автомобіля, рекомендується обійтися без таких опцій, як гідропідсилювач керма і кондиціонер, щоб не створювати додаткове навантаження на ДВС.

Оптимізувати процес горіння паливної суміші можна, зменшивши зазор між головкою поршня, пополірувавши поверхню поршня і днище камери згоряння. Однак тут є два «підводних камені»: в першому випадку робота двигуна стане жорсткішою, а полірування доведеться проводити систематично, оскільки в процесі експлуатації ці поверхні неминуче знову покриються нагаром.

Збільшення ступенів стиснення і наповнюваності циліндрів ефективніші в порівнянні з попередніми типами форсування ДВС. Але подібні операції також вимагають тривалої і копіткої регулювання двигуна, заміну деяких його складових.

Врізання: В середині 70-х років минулого століття на американських автомобілях досягалася висока ступінь стиснення (до 13: 1). Але при цьому потрібно паливо, що містить отруйну добаваку - тетраетилсвинець. Навіть для того часу це було дуже нееколгічно. Тому добавка була незабаром заборонена, а на серійних автомобілях виробництва США ступінь стиснення була знижена.

Тюнінг двигуна

Це другий поширений шлях для збільшення потужності ДВС. Така операція, як чіп-тюнінг, не вимагає серйозного втручання в конструкцію двигуна. Поставлена ​​мета досягається шляхом установки на автомобіль спеціальних блоків потужності з наперед заданими параметрами і можливістю їх швидкого регулювання на спеціальному стенді.

Звертайтесь у СТО "КБ", що у Львові!

 
Увага Акція

Акція від СТО "КБ"
Всього за 299 євро - встановлення ГБО 4
встановлення гбо львів

Наша адреса

Головний Офіс та СТО:
м.Львів, вул. Городоцька 207

автосервіс на карті, Львів

AudiBMWChevroletFordHondaHyundaiKIALadaDaewooMazdaMercedes-BenzMitsubishiTOYOTAVolkswagenOpelSkoda